GETT’S a deschis un nou salon de înfrumusețare în Plaza România. Imi place ca atunci cand merg la coafor sa stiu ca sunt pe mana unui specialist, care sa imi recomande o tunsoare sau o coafura potrivita fizionomiei mele, care sa fie in trend si care, bineinteles,sa ma avantajeze. Exact despre asta este vorba la GETTS’S, unde fiecare experienta constituie un adevarat rasfat.
Salonul GETT’S din Plaza Romania este situat la etajul intai, este spatios, atmosfera este primitoare, oamenii sunt zambitori si gata sa te rasfete. Am trecut pragul cu drag, intrucat stiam de la celelalte salone GETT’S ca voi pleca cu un zambet larg pe buze. Da, acolo mi-am scurtat pletele si am optat pentru niste bucle lejere. Bineinteles ca daca ajungi un pic mai devreme, nu ai cand sa te plictisesti. Rasfoiesti revista salonului, afli ultimele noutati din domeniu, in timp ce savurezi o cafea.
Noul salon GETT’S Color Bar arata foarte bine, investitia fiind de peste 165.000 euro. Astfel, brandul cu o vechime de 21 de ani ajunge la 10 saloane deschise la nivel național.
Bugetul mediu al amenajărilor în cazul saloanelor GETT’S se situează la 1.000 de euro/mp însă efectul inflației care se regăsește nu doar în costul materialelor, ci și în forța de muncă, dar mai ales în lipsa acesteia, au dus la o creștere a costurilor la 1.225 euro/mp. Investiția a fost asigurată cu aportul partenerilor strategici dar și din fonduri proprii, ca-n multe alte locatii anterioare. Lucrările au durat 8 luni, dublu mediei estimate de investitori, însă acest lucru s-a datorat complexității tehnice si amenajării salonului în spațiul mall-ului. Amenajarea, care se întinde pe o suprafață interioară de 135 metri pătrați și 30 mp de terasă, păstrează linia industrială cu influențe interbelice ca o diferentiere de restul saloanelor brandului. S-au păstrat structurile metalice ce imită cuprul, placări de faianțe pe mobilier, tavanele deschise, luminile suspendate.
“Avem elemente pe care ne place să le regăsim dintr-un proiect în altul, dar ne place să aducem și elemente noi, pentru că nu ne plac proiectele standardizate, care depersonalizează relația cu clienții. Creăm în permanență un mediu nou pentru clienti prin imbinarea mai multor factori: design nou, alternăm inclusiv brandurile cosmetice folosite de la un salon la altul, materialele, soluțiile, culorile. Marele avantaj al acestui spațiu este peretele-cortină, cu lumina spre exterior, care ne permite să ne jucăm cu spațiul și să oferim intimitate”, a adăugat Lucian Miess.
La fel ca în celelalte locații cu terasă (GCB Park Lake, GETT’S MEN Exclusive Floreasca, GCB Iulius Mall Cluj), spațiul de 30 mp va fi amenajat pentru a deveni și un spațiu de relaxare, funcționând ca și cafenea pentru clienții salonului.
Din punct de vedere al serviciilor, dincolo de serviciile complete pentru doamne, salonul de patru stele va beneficia de un concept – GETT’S MEN Barber Shop – un shop în shop dedicat clientelei masculine, unde vor fi oferite servicii de barbering și grooming.
Salonul va avea la maturitate o echipă de 28 de angajați, ajungându-se la un total de aproximativ 250 de angajați la nivelul întregului lanț de saloane.
“Ne bucurăm de creșteri mari pe segmentul de clienți, de la un an la altul. La sfârșitul anului 2016 am încheiat cu 93.240 clienți, la sfârșitul lui 2017 cu 115.070 clienți, iar pentru 2018 previzionăm 128.000 clienți/an/servicii. Deși pe fondul deschiderii și de locații noi, să nu uităm că este foarte greu sa obții creștere în locații deja mature, noi având locații de 18 ani”, a continuat Lucian Miess.
GETT’S, un veritabil trend-setter în domeniul serviciilor de înfrumusețare din România, este de 21 ani liderul pe piața locală de profil și deține un lanț de 10 saloane (9 în București și 1 în Cluj).
Saloanele GETT’S oferă servicii complete day SPA – hair&beauty, coafură, frizerie, estetica facială, machiaj, estetică corporală, epilare definitivă, manichiură, pedichiură
- Top Line a lansat în România LPG Cellu M6 Infinity, cel mai avansat aparat de remodelare corporală, anticelulită, fermitate și wellbeing - 16 martie 2025
- Starbucks lansează băuturi cu aromă de lavandă - 16 martie 2025
- Puterea autenticității – o campanie îndrăzneață pentru noua colecție Reebok - 10 martie 2025