Seria de evenimente Băneasa Xclusive a continuat cu lansarea colecției IDOL Topshop toamnă/iarnă 2019, în cel mai nou magazin Topshop Topman din lume, deschis recent în Băneasa Shopping City! Pe 19 decembrie m-am numarat printre cei 60 de invitați care s-au bucurat de noul magazin și de noua colecție capsulă într-un cadru exclusivist.
IDOL este o colecție premium oferită de Topshop, creată de Directorul de Design Topshop, Anthony Cuthbertson. În toamna anului 2019 s-a lansat a patra colecție IDOL, prima lansare fiind dezvăluită în octombrie 2018. Patru colecții sezoniere se lansează pe tot parcursul anului, Topshop IDOL întorcându-se acum cu o nouă colecție capsulă definită de nuanțe și texturi bogate pe satin, piele, catifea sau jacquard. Amprentele florale vintage primesc un twist tomnatic, iar siluetele elegante din anii ’40 sunt alăturate cu piese dure, androgine, cu intenția de a oferi o tranziție completă de la look-ul de zi la cel de noapte.
Conceptul deja consacrat Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City. Cu peste 50 de branduri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de branduri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.
- Mobexpert lansează competiția INSPODESIGN. Se caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România - 4 octombrie 2024
- 5 pași pentru a repara părul după expunerea la soare din vacanță - 4 octombrie 2024
- De ce pielea îmbătrânește mai rapid toamna? Ce tip de tratamente pot opri procesul de degradare! - 4 octombrie 2024