Incepand cu prima luna de primavara, Sano Romania lanseaza o campanie dedicata gamei de produse, Sano Floor Fresh Home. Aceasta este cea mai noua gamă de produse destinate ingrijiri tuturor tipurilor de pardoseli ce cucereste prin rezultate uimitoare si parfumuri intense ce isi pastreaza prospetimea pentru mult timp!
Sloganul campaniei, “O casă curată & parfumată cu Sano!” te provoaca sa experimentezi toate cele 3 parfumuri si sa alegi aroma preferata!
Descopera cele trei parfumuri intense pe www.freshhome.sanoromania.ro
Alege Relaxing Spa, inspirat de parfumurile spa-urilor de lux!
Răsfață-te cu Indulging Soap, cu parfum îmbietor de săpun!
Încearcă Pampering Cotton, cu parfumul mângâietor al florii de bumbac!
Gama Sano Floor Fresh Home se distinge printr-o particularitate unica: este îmbogatita cu parfumuri deosebite, cu efect indelungat de improspatare a aerului. Potrivite pentru toate tipurile de pardoseli: ceramice, granit, portelan, marmura, etc. Produsele actioneaza 4 in 1: curata, lustruiesc, protejeaza toate tipurile de pardoseli si lasa incaperea intens parfumata. Parfumurile sunt: Pampering Cotton, Indulging Soap si Relaxing Spa. Produsele sunt disponibile in variante de 1L si 2L.
Produsele sunt disponibile in retelele comerciale: Cora, Carrefour, Auchan, Profi, Metro, Penny, Hornbach, Selgros, Dedeman, in magazinele traditionale din apropierea dvs, dar si online.
In Romania, SANO este prezent de mai bine de 15 ani si are un portofoliu de peste 400 de produse intr-o varietate de categorii: articole de toaleta si igiena personala, scutece pentru adulti si copii, produse de curatenie si mentenanta, detergent pudra, lichizi si balsamuri de rufe, insecticide si pesticide, produse din hartie si produse dedicate segmentului HoReCa si industrial.
Grupul Sano detine in Romania brandurile de cosmetica Careline si Natural Formula.
- Top Line a lansat în România LPG Cellu M6 Infinity, cel mai avansat aparat de remodelare corporală, anticelulită, fermitate și wellbeing - 16 martie 2025
- Starbucks lansează băuturi cu aromă de lavandă - 16 martie 2025
- Puterea autenticității – o campanie îndrăzneață pentru noua colecție Reebok - 10 martie 2025