Notino depășește rezultatele de Black Friday de anul trecut cu un număr record de peste 3,5 milioane de comenzi

Notino, cel mai mare retailer online de produse de frumusețe și sănătate din Europa, a încheiat cu cele mai bune rezultate din istoria sa c din acest an. Comparativ cu anul trecut, veniturile Notino pentru perioada 18 noiembrie – 1 decembrie au crescut cu 29%. De asemenea, și comenzile înregistrate în timpul campaniei de Black Friday au stabilit un nou record, consumatorii plasând un volum total de peste 3,5 milioane de comenzi.

Consumatorii au achiziționat din magazinele online și din cele fizice parfumuri, produse de îngrijire a tenului, a corpului, de make-up, dar și multe alte categorii care au beneficiat de discounturi de până la 30%. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate pe data de 29 noiembrie, mai exact un număr de 291,512. Pe întreaga durată a campaniei de Black Friday, la nivel european, s-a înregistrat un număr record de 3,508,966 de comenzi, comparativ cu anul precedent, când au fost 2 milioane de comenzi.

Cerere fără egal din partea clienților la nivel european

Campania de anul acesta a atras interesul clienților Notino din toate cele 27 de țări în care compania își desfășoară activitatea. Creșterea cea mai mare a numărului de comenzi a fost înregistrată în Polonia, unde consumatorii au plasat un total de 556,620 de comenzi, în timp ce în România numărul de comenzi a ajuns la 262.730 în aceeași perioadă.
„Observăm un interes tot mai mare pentru Black Friday de la an la an, iar acest lucru s-a reflectat și în 2024. Clienții au putut să aleagă dintr-o gamă extinsă de produse de la branduri recunoscute internațional, disponibile la prețuri atractive. Totodată, am remarcat o preferință crescută pentru utilizarea inovațiilor tehnologice, cum ar fi oglinda virtuală sau Fragrance Finder, disponibile în aplicația Notino”, a declarat Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer la Notino.

Pe durata campaniei de Black Friday, Notino a vândut, în medie, 7 produse pe secundă.
„Am expediat zilnic aproximativ 500.000 de produse, adică de aproape trei ori mai mult decât într-o zi obișnuită. În toată perioada de Black Friday am livrat un total de 12 milioane de produse. Anul acesta, ne bucurăm de o creștere semnificativă, iar nivelul ridicat de satisfacție al clienților este reflectat și în veniturile noastre”, a adăugat Michal Vodák, Chief Marketing Officer la Notino.

Experiența clienților – prioritate

Notino continuă să-și depășească rezultatele din anii anteriori datorită eforturilor constante de a îmbunătăți experiența de cumpărături și de a oferi o selecție diversificată de produse.
O altă prioritate pentru companie este reprezentată de soluțiile tehnologice inovatoare, care simplifică procesul de cumpărare pentru clienți. Discovery Boxes – cutii care permit alegerea a până la 5 mostre pentru testare înainte de achiziționarea produselor în format full-size – s-au numărat printre preferatele clienților în timpul campaniei de Black Friday.

În această perioadă, printre produsele cel mai bine vândute din portofoliul Notino se află setul de cosmetice de la Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Jet Set și rimelul Maybelline Lash Sensational Sky High

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.