„Zestrea” by Liliana Ţuroiu s-a îmbogățit cu o linie exclusivistă de cămăși bărbătești de ceremonie, prima piesă a colecţiei fiind purtată de Maestrul Gheorghe Zamfir.
“Am creat colecţia şi albumul Zestrea ascultând muzica lui Gheorghe Zamfir, am expus în muzee din multe ţari acest proiect pe muzica Maestrului şi am avut ocazia să descopăr, în urmă cu puţin timp, universul artistului şi casa sa, în care am păşit cu mare emoţie. Cred că muzica lui Gheorghe Zamfir este în acest moment cea mai frumoasa muzică din lume si am fost foarte fericită sa vad bucuria si placerea deosebita cu care a purtat in concert aceasta primă cămaşă „Zestrea”, pe care i-am dedicat-o”, mărturisește designerul.
Linia masculină semnată Liliana Ţuroiu cuprinde cămăși de ceremonie, dar şi o linie bussines, din materiale de înaltă calitate, cu mici broderii în culorile nationale. Broderiile stilizate ale cămăşilor de zi sunt extrem de discrete, pozitionate pe manşete, asemenea unor bijuterii textile. O linie masculină de cămăşi întregeşte, practic, colecţia de inspiraţie româneasca „Zestrea”.
„Am creat cămăşile business astfel încât să poată fi purtate de către oamenii de afaceri sau de persoane oficiale ce reprezintă România la evenimente din țară și din străinătate. De foarte multe ori purtatoarele colectiei Zestrea sau clientele fidele ale casei m-au rugat să creez şi diverse piese de vestimentaţie masculină cu mici detalii de inspiraţie românească. Asa s-a conturat ideea acestei linii de cămăşi bărbăteşti, care, iată, are deja un mare succes.”, spune creatoarea colecţiei.
Tesaturile au fost alese cu grijă din colecţia celor mai mari producatori în domeniu şi conţin bumbac, in sau mătase. Broderiile geometrice discrete – în cazul modelelor business – sau cele foarte pretioase, in cazul modelelor de ceremonie, definesc, de altfel, întreaga colecție.
- Top Line a lansat în România LPG Cellu M6 Infinity, cel mai avansat aparat de remodelare corporală, anticelulită, fermitate și wellbeing - 16 martie 2025
- Starbucks lansează băuturi cu aromă de lavandă - 16 martie 2025
- Puterea autenticității – o campanie îndrăzneață pentru noua colecție Reebok - 10 martie 2025