ViacomCBS International Studios, rețeaua a cărei portofoliu cuprinde Paramount Channel, Comedy Central și Nickelodeon, a lansat din 22 aprilie inițiativa globală Balcony Stories. Este prima serie de video-uri scurte create exclusiv de telespectatori, care evidențiază modurile creative și pozitive prin care oamenii își petrec timpul în casă pe durata pandemiei.
Campania, creată în parteneriat cu compania Fremantle, redefinește rolul membrilor publicului, care devin naratorii și protagoniștii propriilor show-uri de acasă. Chiar dacă ușile caselor noastre sunt închise, oamenii își împărtășesc în continuare clipele speciale cu ceilalți, iar acele momente pot face parte din seria Balcony Stories.
Difuzate în România pe Paramount Channel și Comedy Central, timp de 3 luni începând din aprilie, video-urile oferă o nouă perspectivă asupra modului în care ne petrecem timpul în izolare. Românii care doresc să împărtășească cu restul lumii activitățile de care se bucură acasă, trebuie să încarce un filmuleț scurt pe site-ul balconystories.tv. Cele mai creative filmulețe vor putea fi urmărite și peste hotare, cu voice over și subtitrare la dialoguri. Conținutul video va fi disponibil în 27 de limbi și va fi difuzat în 130 de țări și de către 100 de televiziuni. O selecție a celor mai bune video-uri din fiecare săptămână va fi, de asemenea, difuzată în fiecare weekend.
Video-urile pot
ilustra noua rutină zilnică, situațiile amuzante care rezultă din
această situație, relațiile dintre noi sau artistul din fiecare.
Toate acestea devin mărturii ale modului în care oamenii din
întreaga lume, din Japonia și până în Olanda, trăiesc acest
moment unic în istorie.
„La ViacomCBS, întotdeauna ne-am propus să ajungem la publicul nostru peste tot și în orice moment. Acum că trăim în această situație fără precedent, mai mult ca niciodată, trebuie să rămânem conectați și aproape de publicul nostru, ajutându-i să-și mențină optimismul. Așa s-a născut inițativa Balcony Stories. În aceste luni, imaginația, simțul umorului și artiștii din noi toți au început să iasă la iveală. Împărtășirea poveștilor distractive și emoționale pe care le trăim cu toții ne dă speranța că suntem toți împreună, și reflectă empatia, creativitatea și vibrațiile pozitive din întreaga lume. Prin intermediul Balcony Stories, vrem să sărbătorim această atitudine pozitivă”, a declarat Raffaele Annecchino, Președinte ViacomCBS Networks EMEAA.
- Top Line a lansat în România LPG Cellu M6 Infinity, cel mai avansat aparat de remodelare corporală, anticelulită, fermitate și wellbeing - 16 martie 2025
- Starbucks lansează băuturi cu aromă de lavandă - 16 martie 2025
- Puterea autenticității – o campanie îndrăzneață pentru noua colecție Reebok - 10 martie 2025