#UnițiNeVaFiBine.15 vedete transmit recomandări pentru o izolare la domiciliu eficientă, în noua campanie YOLO Media

Agenția de comunicare YOLO Media a lansat un clip de responzabilizare socială în perioada de izolare la domiciliu, proiect la care s-au alăturat 15 persoane publice din România, Italia și Statele Unite ale Americii. Pornind de la sloganul lansat de YOLO Media în urmă cu o lună, #UnițiNeVaFiBine, celebritățile transmit mesaje de solidaritate și recomandări privind ce pot face oamenii acasă constructiv pentru a trece cu bine peste această perioadă dificilă.

Loredana, Alexandra Dinu, Alexandra Nechita, Cătălin Botezatu, Anca Serea, Ela Crăciun, Carmen Brumă, Dana Războiu, Giulia Nahmany, DJ Wanda, Carmen Negoiță, Daiana Anghel, Lorena Buhnici, Andreea Perju și Dana Săvuică au transmis mesaje video de acasă, ce au fost incluse în spotul YOLO Media, încurajând publicul să fie responsabil și solidar pentru a trece cu bine peste această perioadă dificilă și a construi apoi un viitor mai curat și mai echilibrat.

„În această perioadă în care sănătatea noastră și întreg sistemul în care trăim sunt amenințate, este foarte important să fim uniți, solidari, să înțelegem că ne confruntăm cu o situație nemaîntâlnită până acum și căreia învățăm să îi facem față. De aceea avem nevoie ca anxietatea, nesiguranța și revolta să nu ne acapareze. În ultimele zile s-au intensificat sentimentele de nemulțumire în mediul online, oamenii își pierd răbdarea, se simt neîndreptățiți, critică dur și acuză. Atât din punct de vedere social, cât și economic, este important să fim uniți și să trecem împreună peste această criză, chiar și cu pierderile aferente, pentru ca apoi să avem puterea de a reconstrui tot sistemul curat și eficient”, declară Sorin Duțoiu, Managing Partner YOLO Media (www.yolomedia.ro).

“Este șansa noastră de a demonstra că putem fi o nație puternică, iar acest lucru înseamnă să fim uniți, nicidecum dezbinați. Prin spotul YOLO Media ne-am dorit să transmitem emoție și speranța că ceea ce trăim acum ne poate face mai buni. Astfel ni s-au alăturat 15 persoane publice, cu care colaborăm frecvent în proiectele agenției, pentru a transmite publicului lor mesajul nostru, dar și recomandări punctuale despre cum pot trece mai bine peste această perioadă dificilă. Împreună o vom face, dacă rămânem uniți”, declară Christian Stan, Managing Partner YOLO Media.

Dana Războiu: Respectă măsurile autorităților!

Lorena Buhnici: Respectă distanțarea socială!

Cătălin Botezatu: Poartă mască de fiecare dată când ieși din casă!

Dana Săvuică: Mergi mai rar la cumpărături! Comandă online!

Alexandra Nechita: Chiar dacă stai acasă, continuă să muncești cu aceeași pasiune!

Anca Serea: Stai departe de știrile alarmante de pe internet!

Ela Crăciun: Nu lăsa anxietatea să te doboare!

Giulia Nahmany: Meditează! Fă yoga!

Carmen Brumă: Fă sport! Acasă!

Daiana Anghel: Îngrijește-te!

Carmen Negoiță: Mănâncă sănătos!

Andreea Perju: Ai grijă de sufletul tău! Citește o carte!

Alexandra Dinu: Urmărește un film bun!

DJ Wanda: Iubiți-vă mult!

Loredana: Cântă! Dăruiește! Construiește!

Am fost uniți pentru mediul de afaceri

Agenția de PR și comunicare YOLO Media a oferit, în luna martie, consultanță pro-bono companiilor afectate de criza COVID-19. Specialiștii agenției au analizat situația fiecărei firme și au trasat un plan de acțiuni menit să ajute companiile a-și adapta comunicarea cu clienții conform situației din prezent. În plus, a realizat pro-bono filmările și montajul documentarelor ce prezintă derularea proiectelor Fundației Prețuiește Viața, care a strâns și oferit donații de peste 700.000 de euro în lupta contra COVID-19.

„La scurt timp după ce am anunțat intenția noastră, am primit zeci de solicitări de la reprezentanții companiilor afectate de izolarea socială a consumatorilor. Am decis să ne dedicăm câteva ore zilnic, după timpul alocat clienților noștri, pentru a concepe un plan de acțiuni pentru fiecare dintre cei care ne-au solicitat sprijinul. Aceștia au primit din partea noastră un chestionar pe care l-au completat, răspunzând la o serie de întrebări, astfel încât noi să înțelegem situația în care se află firmele respective. Am întocmit apoi câte un plan de acțiuni pentru fiecare în parte, idei care, implementate, le vor ajuta să se adapteze mai bine situației din prezent. Am ajutat până acum 35 de companii și urmează să ne dedicăm altora care au trimis, între timp, solicitări”, declară Sorin Duțoiu, Managing Partner YOLO Media.

„Companiile mici și mijlocii au cel mai mult de suferit, în condițiile în care încasările au scăzut dramatic, iar chiriile, ratele și plățile angajaților trebuie efectuate. În această perioadă dificilă companiile au nevoie să comunice corect și eficient cu publicul și cu partenerii de afaceri, chiar și în cazul în care activitatea este suspendată temporar.

Este foarte importantă comunicarea cu publicul și cu partenerii de afaceri în situații de acest tip. Inițiativa YOLO Media este un mic ajutor pe care îl putem oferi celor aflați în situație de criză. Economia trebuie susținută! Uniți ne va fi bine!”, completează Christian Stan, Managing Partner YOLO Media.

Companiile care au apelat la ajutorul YOLO Media provin din diverse domenii de activitate: HoReCa, organizare evenimente, teatru, divertisment pentru copii, clinici medicale, saloane de înfrumusețare, fundații și asociații.

“Alături de serviciile permanente pe care le oferim clienților din portofoliul nostru, suntem deschiși să alocăm timpul liber ajutându-i pe cei care sunt în impas în această perioadă. Chiar și o analiză și un simplu plan de comunicare pe termen scurt și mediu pot fi vitale pentru derularea business-ului în această perioadă”, adaugă Sorin Duțoiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.