Top Line împlinește 25 de ani de prezență pe piața de frumusețe profesională din România și marchează aniversarea printr-o serie de acțiuni și campanii speciale dedicate specialiștilor și publicului iubitor de consumator de produse de înfrumusețare.
Din 1996, de când a fost lansată în România, Top Line a creat industria de înfrumusețare profesională autohtonă, a educat și susținut generații de specialiști, (hairstyliști, cosmeticieni, nailspecialisti), precum și sute de startup-uri (saloane și clinici de înfrumusețare).
“Top Line a creat industria de frumusețe profesională din România. Am fost primii care au adus în țară tehnologie modernă pentru estetică facială și corporală, am introdus pentru prima dată tratamentele de remodelare corporală, am creat primele saloane de infrumusețare moderne și am introdus în clinici și saloane produse profesionale pentru folosit acasă, aparținând unor mari branduri recunoscute la nivel internațional.
Am adus pe piața din România tot ceea ce este mai nou și mai cunoscut în domeniul înfrumusețării profesionale având grijă ca toate produsele și tehnologiile să fie sigure pentru sănătatea și frumusețea celor care le folosesc. De 25 de ani investim în educația și în formarea unor noi generații de specialiști, organizând seminarii cu invitați internaționali din industrie și programe de educație pentru stiliști, esteticiene și manichiuriste.
În acest mod, odată cu trecerea anilor, am reușit să aducem pe piața autohtonă tot ce este inovator. Investim constant în perfecționare prin schimburi de experiență și cursuri profesionale. În plus, am ajutat și consumatorii să devină din ce în ce mai informați referitor la produsele de care au nevoie, astfel că acum sunt la curent cu tendințele internaționale și au așteptări similare cu cele ale consumatorilor de pretutindeni.
Analizăm conversația colectivă publică și vedem ce îi preocupă pe iubitorii de frumusețe așa că inspirația vine întotdeauna de la ei”, declară Diana Baicu, Director General Top Line România.
Lansată în 1996, Top Line este cel mai mare distribuitor de tehnologie și produse profesionale destinate industriei de frumusețe din România, în portofoliul companiei aflându-se branduri de top precum Moroccanoil, Babor, Guinot, Joico,Kevin Murphy ,Goldwell, Kryolan, Academie, Dermia Solution, LPG, CND, Blue Sky Mary Cohr, Classys, Tigi Ultratone Silver Fox.
“În urmă cu 25 de ani aveam în România profesioniști talentați, bine pregătiți, dar nu existau produse și aparatură profesională. Am decis atunci că este momentul oportun să aducem în țară ceea ce era nevoie. Am deschis colaborarea cu saloanele și clinicile existente și am ajutat la deschiderea altora noi și la formarea unei noi genrații de specialiști. Ne dedicăm partenerilor și clienților noștri. Îi urmărim, îi ascultăm și îi înțelegem.
Am comunicat și implementat în România marile trenduri internaționale și am derulat campanii cu răsunet în mediul online, precum Unalike Beauty și Nu Există Nu Se Poate.
Diversitatea și inclusivitatea sunt extrem de importante pentru noi pentru că aduc toleranță și acceptare față de noi și față de ceilalți.
Prin Unalike Beauty ne-am dorit să sărbătorim diversitatea în ceea ce privește percepția frumuseții și oferim, prin intermediul produselor și tehnologiei din saloanele partenere Top Line și a specialiștilor mijloacele prin care aceasta sa fie pusă în evidență. Considerăm că fiecare om este frumos natural, diferit și liber să își trăiască propria viață fără teamă, cu încredere în sine, apelând la sfaturile profesioniștilor pentru ca frumusețea lui să fie pusă în valoare la cote maxime. Mesajele campaniei au fost transmise prin intermediul unor beauty influenceri cunoscuți în mediul online. Unalike beauty – Ca nimeni altul/ca nimeni alta – face parte din logoul nostru deja de câțiva ani.
În cadrul celor patru ediții anuale ale campaniei Nu Există Nu Se Poate, un proiect realizat împreună cu Andreea Marin, am ajutat zeci de persoane din toate colțurile țării să aibă parte de o transformare minte-trup-suflet, în urma a două sau trei luni de tratamente corporale și faciale de ultimă generație în saloanele partenere Top Line din orașele lor. În plus, acestea au învățat ce înseamnă stil de viață sănătos și echilibrat, pentru că au avut parte si de seminarii de nutriție, înfrumusețare, dezvoltare personală, comunicare, antrenamente de sport, yoga, precum și sesiuni cu psihologul, pentru a depăși blocajele ce împiedicau procesul de schimbare minte, trup si suflet. Transformările lor au fost uimitoare!
Partea de sustenabilitate și frumusețe responsabilă a fost și este una dintre preocupările noastre principale. Ne selectăm cu mare grijă brandurile și tehnologiile în așa fel încât să protejeze cât mai mult și planeta si sa se inscrie cat mai mult posibil in ceea ce se numește clean beauty”, adaugă Diana Baicu, Director General Top Line România.
Produsele și tehologia distribuită de Top Line se regăsesc în prezent în peste 5000 de clinici și saloane de înfrumusețare, mai mult de jumătate din totalul existent în țară.
Top Line activează de 9 ani și pe piața din Bulgaria, asigurând distribuția de aparatură și produse profesionale și de retail, de doi ani în Republica Moldova, urmând ca anul acesta să se extindă și în Ungaria.
Aniversarea de 25 de ani va fi marcată în 2021 printr-o serie de acțiuni și campanii speciale dedicate specialiștilor din industrie și publicului consumator. Vor fi lansate noi produse și tehnologii revoluționare, vor avea loc evenimente speciale, iar pe paginile de socializare Top Line se vor derula campanii și proiecte speciale ce vor evidenția impactul pe care compania îl are în industria de profil.
- Mobexpert lansează competiția INSPODESIGN. Se caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România - 4 octombrie 2024
- 5 pași pentru a repara părul după expunerea la soare din vacanță - 4 octombrie 2024
- De ce pielea îmbătrânește mai rapid toamna? Ce tip de tratamente pot opri procesul de degradare! - 4 octombrie 2024