Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, anunță lansarea Blonde Espresso Roast, o cafea ușor prăjită, cu un gust intens și o aromă moderată de citrice, prezentându-le astfel clienților un nou mod de a experimenta băutura preferată pe bază de cafea.
Prin introducerea Blonde Espresso în meniul permanent, alături de Espresso-ul semnătură, Dark Roast, adăugat în meniu în urmă cu peste 40 de ani, clienții își pot personaliza în premieră, gratuit, baza oricărei băuturi de la Flat White, Cappucino, Macchiato la orice băutură espresso cu gheață.
„Ne bucurăm să le oferim clienților noștri opțiunea de a alege între Starbucks® Signature sau Starbucks® Blonde atunci când își comandă băutura preferată pe bază de espresso. Barista noștri sunt încântați să îi ajute pe cei care ne vizitează cafenelele să descopere un nou gust pentru espresso. Ne dorim ca fiecare experiență pe care aceștia o au la Starbucks să fie perfectă”, a declarat Andreea Pielaru, Marketing Manager Starbucks România și Bulgaria.
Gradul de prăjire al acestei cafele reflectă măiestria specialiștilor Starbucks – cu mai mult de 45 de ani de experiență în acest domeniu – și indică un amestec unic care evidențiază un corp mai ușor și un gust mai blând al espresso-ului. Opțiunea Blonde Espresso Roast este perfectă pentru cei care caută un alt tip de espresso, fără compromisuri în ceea ce privește gustul.
- Ediția a 14-a a OMV Petrom Bucharest Half Marathon a adunat la start peste 10.000 de alergători! - 15 mai 2025
- Top Line a lansat gama DOCTOR BABOR MICROBIOMIC, produse profesionale de îngrijire care susțin bariera protectoare a pielii - 15 mai 2025
- Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”, 4 produse pentru 4 tipuri de personalitate - 15 mai 2025