Ești la birou și nu poți să fugi de caniculă la mare sau la piscină, mai există o soluție la îndemână. Folosește cu încredere apa termală, obținând un efect de răcorire instantă și totodată de calmare și hidratare a tenului sensibil.
Apa termală la Roche- Posay calmează pielea sensibilizată de factori externi – soare, tratamente dermatologie, poluare etc – și previne îmbătrânirea prematură a acesteia, acționând ca un antioxidant natural. Este potrivită pentru bebeluși, copii și adulți și poate fi folosită în orice moment pentru a decongestiona și pentru a răcori pielea.
Produsul se diferențiază de altele prin conținutul excepțional de Seleniu. Acest oligo-element este implicat în mecanismele esențiale de apărare ale pielii împotriva radicalilor liberi, responsabili pentru o serie de afecțiuni și dezechilibre. Apa termală are un pH foarte aproapiat de cel neutru.
Apa termală la Roche – Posay se aplică prin pulverizare și se lasă câteva minute să acționeze la nivelul pielii, după care se înlătură excesul cu o dischetă demachiantă.
Considerat un produs pentru îngrijirea pielii, apa termală la Roche – Posay provine din satul cu același nume, aflat în regiunea franceză la Vienne. Proprietățile acestor izvoare au fost descoperite de Bertrand Du Guesclin, comandant militar în timpul regelui Carol al V-lea. Mai exact, calul său, care suferea de eczemă, s-a aruncat în apă și a ieșit vindecat. Veștile au circulat repede și în zonă s-a deplasat ulterior și Pierre Milon, doctorul lui Henric al IV-lea și Ludovic al XIII-lea, care a făcut primele analize ale apei. Napoleon, pe atunci Generalul Bonaparte, a construit acolo un spital bazat pe apă termală pentru a trata afecțiunile dermatologice ale soldaților săi. În 1897, Academia Franceză de Medicină recunoaște La Roche-Posay.
- Ediția a 14-a a OMV Petrom Bucharest Half Marathon a adunat la start peste 10.000 de alergători! - 15 mai 2025
- Top Line a lansat gama DOCTOR BABOR MICROBIOMIC, produse profesionale de îngrijire care susțin bariera protectoare a pielii - 15 mai 2025
- Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”, 4 produse pentru 4 tipuri de personalitate - 15 mai 2025