Primul boutique dedicat frumuseții personalizate își deschide porțile la București. Ce înseamnă acest concept? Practic, vei avea acces la servicii și produse profesionale, de ultimă generație, create special pentru tine.
Specialiștii DERMESTETIQ by Alina Bențe realizează înainte de toate procedura de diagnosticare cutanată prin intermediul dispozitivului hi-tech IOMA IDiag, care măsoară, evaluează și analizează pielea feței și determină tipul și gradul de deteriorare al firului de păr, în câteva minute, permițând identificarea cu ultra-precizie a nevoilor acestora. Fiecare formulă generată ulterior pentru creme și serumuri personalizate este calculată în funcție de mai mulți parametri, printre care amintim: hidratare, linii fine, riduri, fermitate, eriteme, activitate bacteriană, exces de sebum, pete pigmentare, imperfecțiuni.
Produsul final personalizat este realizat într-un laborator miniaturizat în mai puțin de un minut, direct în fața clientului. Întreaga tehnologie folosită în boutique, dar și liniile de skincare și haircare aparțin brandului franțuzesc IOMA, care citit invers, înseamnă “A MOI”, adică ”Pentru mine”. Accesul în boutique se face numai pe bază de programare și pot fi achiziționate și produse prêt-à-porter, recomandările fiind făcute de specialiștii DERMESTETIQ by Alina Bențe în urma evaluării. “Domeniul beauty m-a atras dintotdeauna. De când mă știu, sunt în căutare de noutăți, de tot ce ar putea aduce un plus de ajutor în păstrarea frumuseții pielii și, de ce nu, a tinereții. Am testat produsele – eu având și o pregătire în domeniul cosmetic – și m-au convins pe deplin. Ulterior, am luat legătura cu reprezentanții exclusivi IOMA Paris România pentru a putea implementa conceptul și în București. Fiecare cremă personalizată este însoțită de un certificat de autenticitate. De la crearea sa, în urmă cu peste 10 ani, IOMA Paris a devenit Nr.1 mondial în dermatocosmetica personalizată”, spune Alina Bențe, proprietara primul boutique dedicat frumuseții personalizate.
Parteneri:
Jurnalul de estetică, Parmafood, Berne, Figa, Alira, The Flowers
- Peste 300 de școli din 30 de județe s-au înscris în cea de a XIV-a ediție a mișcării naționale „Și Eu Trăiesc Sănătos! – SETS - 2 decembrie 2024
- Noua vopsea pentru sprâncene Syoss Brow Tint și gelul got2b GLUED 4 BROWS & EDGES 2IN1 – pentru sprâncene perfecte și fire de păr rebele - 2 decembrie 2024
- Cadouri corporate Sabon, pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată - 29 noiembrie 2024