Personalizarea este esențială atunci când vine vorba de nutriție

Anul acesta, pe 11 iunie, a fost sărbătorită Ziua Internațională a Stării de Bine. Unul dintre elemente care contribuie la starea de bine este nutriția. Michael Yatcilla, Ph.D. – Sr. Vice President, Worldwide Research and Development Herbalife Nutrition, consideră că personalizarea este esențială atunci când vine vorba de nutriție. „Credem că oamenilor ar trebui să li se ofere o varietate de opțiuni sănătoase și să poată alege produsele care se potrivesc cel mai bine preferințelor lor în materie de arome, utilitate și necesar nutrițional”, a subliniat Michael Yatcilla.

Preferințele consumatorilor variază în funcție de vârstă, regiune și cultură. De exemplu, 78% dintre consumatorii din SUA spun că o alimentație sănătoasă este vitală pentru bunăstarea lor emoțională, în timp ce în China, 44% dintre adulții cu vârste cuprinse între 18 și 59 de ani consideră că sănătatea tractului digestiv reduce anxietatea.

Nutriție bună în orice moment al zilei

Cea mai mare cotă de piață pe care Herbalife Nutrition o deține este în categoria produselor pentru controlul greutății. Produsul emblematic Formula 1 – un shake delicios și nutritiv de înlocuire a meselor – a fost cheia acestui succes, fiind adoptat în mod natural ca înlocuitor pentru mic dejun. Herbalife Nutrition a obținut și în 2022 distincția Marca numărul 1 în lume la categoria combinată de înlocuitori de masă și suplimente proteice* și Marca numărul 1 la nivel mondial în nutriție pentru wellbeing și un stil de viață activ**.

Michael Yatcilla prezintă câteva dintre produsele disponibile în prezent pe anumite piețe, fiecare produs fiind adaptat la preferințele culturale, dietetice și gustative ale fiecărei regiuni:

Opțiuni mai sănătoase pe bază de cafeină

Beneficiile consumului de ceai merg dincolo de arta preparării și savurarea aromei. Ceaiurile concentrate pe bază de plante, într-o varietate de arome populare, cum ar fi lămâie și piersică, conțin cafeină – aproximativ 85 mg la fiecare porție – pentru a ajuta la stimularea metabolismului și revitalizare.

Energia și proteinele sunt prioritare pentru mulți consumatori, acestea regăsindu-se în produsele din gama de băuturi pe bază de cafea și proteine, o alternativă răcoritoare și nutritivă la băuturile tipice cu conținut ridicat de zahăr, calorii și grăsimi oferite în cafenele, fără a face compromisuri în ceea ce privește gustul. Produsul a fost lansat în America de Nord în 2019 și ulterior și în România, putând fi savurat ca și gustare la mijlocul dimineții, ca stimulent după-amiază sau oricând ai nevoie de un plus de energie.

Supe

Preferințele generale pentru masa de prânz se îndreaptă către alimente cu gust sărat, așa că Herbalife Nutrition a dezvoltat mai multe opțiuni de supe, iar printre cele disponibile pe piața locală regăsim Supa de Roșii Gourmet și Formula 1 Gourmet, cu aromă de ciuperci și ierburi – cremoase și bogate în proteine de înaltă calitate, vitamine și minerale esențiale și fibre.

Gustări

Gustările sănătoase sunt o parte importantă a alimentației oricărei persoane, iar gustările bogate în proteine contribuie la senzația de sațietate. Unele persoane optează pentru batoanele proteice Herbalife Nutrition ce conțin 10 g proteine, disponibile în arome variate în timp ce altele preferă o cantitate mai mare sau mai mică de proteine, în funcție de stilul de viață și de activitatea fizică pe care o desfășoară. Batoanele Herbalife24 Achieve conțin 21 g proteine, concepute pentru a susține obiectivele nutriționale: sunt excelente pe post de gustare între mese sau după antrenament. Acestea conțin proteine din zer și lapte pentru a promova creșterea musculară și doar 4 g de zahăr.

Gustări sărate sunt și Chipsurile Proteice cu aromă de smântână și ceapă sau cu aromă de barbecue, sub formă de porții controlate pentru a putea fi consumate oriunde te-ai afla, cu 11 g de proteine și doar 135 de calorii pe pachet.

Diversificarea opțiunilor de arome și proteine

Esențial pentru a avea succes este accentul pe care Herbalife Nutrtion îl pune pe informațiile primite de la distribuitorii și clienții acestora pentru a înțelege mai bine preferințele și nevoile unice ale fiecărei piețe. „Am vrut să ne asigurăm că gustul, textura și calitatea respectă standardele noastre înalte, iar pentru aceasta a fost nevoie ca cineva din zonă să se ocupe de întregul proces de dezvoltare, care să știe ce gust trebuie să aibă o anumită aromă și să respecte standardele noastre de calitate. Am investit în crearea unor capacități globale de cercetare și dezvoltare, iar acum avem 6 laboratoare senzoriale în întreaga lume, care ne permit să dezvoltăm mai eficient aromele regionale”, a subliniat Michael Yatcilla.

Formula 1 a fost lansată în 1980 cu o singură aromă: Vanilie. În prezent, la nivel global, sunt aproape 30 de arome diferite, împreună cu cele specifice fiecărei regiuni, cum ar fi Kulfi în India, Matcha și fasole roșie în China, Cantalup în Rusia, ciocolată cu alune în America Centrală și de Sud și Arroz con Leche în Mexic.

Gama Herbalife24, nutriție sportivă axată pe performanță, oferă produse cu proteine din zer, cum ar fi Rebuild Strength și Formula 1 Sport. Persoanele active pot personaliza aceste produse pentru a-și satisface nevoile nutriționale înaintea, în timpul și după sesiunile de antrenament, susținând performanța și recuperarea eficientă.

Primul shake proteic 100% vegan a fost lansat în 2019 și este disponibil și în România. Tri-Blend Select este un shake proteic, fără zahăr adăugat și bogat în proteine, ce poate fi consumat ca și gustare în orice moment al zilei. Conține o combinație unică de mazăre, quinoa și semințe de in, pentru a oferi o sursă completă de proteine care să furnizeze toți aminoacizii esențiali, vitamina C și 7 minerale cheie.

Extinderea gamei de produse pentru nevoi nutriționale unice

Nutriția este complexă și personală: fiecare client are un set unic de nevoi nutriționale care pot evolua în timp. Din acest motiv, Herbalife Nutrition a dezvoltat un portofoliu vast de suplimente alimentare, care cuprinde soluții pentru sănătatea inimii, sănătatea digestivă, imunitate și multe altele. Clienți din întreaga lume folosesc aceste produse de nutriție specifice pentru a-și completa dieta în fiecare zi.

De exemplu, există mai multe opțiuni în portofoliu pentru sănătatea digestivă. Băutura concentrată AloeMax este unul dintre produsele emblematice ale Herbalife Nutrition pentru sănătatea digestivă. Aloe susține absorbția nutrienților: pe măsură ce alimentele trec prin sistemul digestiv, nutrienții și apa sunt absorbiți în intestine, astfel încât organismul să le poată utiliza. Adăugarea unei arome ușoare și răcoritoare la aloe – cum ar fi mango sau citrice – poate încuraja clienții să consume mai multe lichide, sprijinind nu numai digestia, ci și hidratarea.

„Investim continuu în cercetare, efectuăm teste și căutăm modalități inovatoare de a maximiza beneficiile aloe pentru clienții noștri. Brevetul pentru aloe este cea mai recentă realizare a noastră și rodul muncii echipei noastre științifice interdisciplinare. Brevetul recunoaște că o compoziție unică de suc purificat de frunze de aloe vera are beneficii potențiale asupra microorganismelor din intestin și un răspuns imunitar favorabil. Această cercetare preliminară ne oferă indicii cu privire la direcțiile în care ne putem îndrepta cercetările viitoare”, a spus Michael Yatcilla, Ph.D. – Sr. Vice President, Worldwide Research and Development Herbalife Nutrition.

Abordarea noastră personalizată a nutriției și varietatea de opțiuni de produse îi ajută pe Distribuitorii Independenți Herbalife Nutrition să-și îndrume cu succes clienții astfel încât să facă alegeri mai sănătoase care să le îndeplinească obiectivele individuale și să ajungă la acea stare de bine pe care și-o doresc.

Produsele Herbalife Nutrition sunt disponibile doar prin intermediul Distribuitorilor Independenți Herbalife Nutrition. Pentru mai multe detalii accesați www.herbalife.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.