De putina vreme, ciocolata Milka ne intampina cu ambalaje noi. Brandul a inlocuit temporar legendara vacuta mov, cu adevarate vacute Milka. Fiecare vacuta are un nume, ca sa le identificam mai usor, si corespunde unui sortimet de ciocolata.
Ciocolata Milka are ambalaje noi, dar este la fel de cremoasa, avand la baza lapte alpin. Preferata mea ramane sortimentul cu oreo, careia ii corespunde vacuta Lola.
Niciun pofticios nu va ramane suparat, intrucat ciocolata Milka exista pentru toate gusturile si preferintele. Alune, alune intregi, lapte albin, crema cu gust de capsune sau oreo, care va tenteaza?
Milka este de părere că văcuțele îngrijite cu tandrețe dau lapte mai gustos. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brand-ul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.
Pentru a spune povestea din spatele ciocolatei Milka, brand-ul a făcut o schimbare îndrăzneață – populara văcuță mov a fost înlocuită temporar pe ambalaje cu adevăratele văcuțe Milka, vedete în devenire: Gerda, Marisa, Lola, Arianne și Moocha. Pentru că laptele lor este cel care face ciocolata Milka atât de cremoasă!
Chiar dacă este unul dintre cele mai mari și mai iubite brand-uri din lume, puțini consumatori știu că Milka folosește lapte de la ferme mici, de familie, din inima Munților Alpi. Fiecare fermă are aproximativ 60 de văcuțe, iar fermierii le știu pe toate pe nume și le îngrijesc cu tandrețe, pe fiecare în parte. Cei de la Milka cred că de cele mai multe ori, diferența stǎ în lucrurile mici, iar românii le dau dreptate – 75% consideră că laptele produs în ferme mici, de familie, este cel mai gustos.
În ultimii ani, rezultatele multor cercetări vorbesc despre aceeași tendințǎ globală – pe cumpărători îi interesează din ce în ce mai mult de unde provin alimentele pe care le consumă.
„Am observat aceastǎ preocupare în creștere a consumatorilor și ne-am dorit sǎ îi invitǎm în universul Milka unde folosim 100% lapte alpin, dar unde sunt și mai multe motive care fac ca ciocolata noastrǎ să fie atât de cremoasǎ. De fapt, totul pornește de la atenția și tandrețea cu care sunt îngrijite vǎcuțele care dau lapte pentru Milka. Astfel, am înlocuit-o pe faimoasa noastră văcuță mov de pe ambalaje cu adevǎratele văcuțe Milka și poveștile lor, în timp ce pe pagina noastră de Instagram le dăm ocazia tuturor să observe cum trăiesc văcuțele Milka în mediul lor,” a declarat Andra Mura, Brand Manager la Mondelez.
Vă invităm să le urmăriți pe noile noastre vedete pe pagina de Instagram @therealcowsofmilka_ro. Pregătiți-vă să aflați cele mai mici detalii din viețile lor și răspunsurile la întrebări importante: Pot văcuțele să aibă personalități diferite? Ştiu sǎ comunice între ele și cu alte animale? Chiar își recunosc numele atunci când sunt strigate?
Și, cel mai important, pregătiți-vă pentru voie bună și muuulte zâmbete!
- Peste 300 de școli din 30 de județe s-au înscris în cea de a XIV-a ediție a mișcării naționale „Și Eu Trăiesc Sănătos! – SETS - 2 decembrie 2024
- Noua vopsea pentru sprâncene Syoss Brow Tint și gelul got2b GLUED 4 BROWS & EDGES 2IN1 – pentru sprâncene perfecte și fire de păr rebele - 2 decembrie 2024
- Cadouri corporate Sabon, pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată - 29 noiembrie 2024
2 răspunsuri la Milka a înlocuit văcuța mov de pe ambalaj cu văcuțe adevărate!