Lavazza relansează brandul de cafea Gran Café Paulista

Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, anunță relansarea, în segmentul HoReCa, a brandului iconic Gran Café Paulista, cunoscută drept cafeaua de referință a specialiștilor barista.

Concepută pentru prima oară la Torino, în 1961, ca urmare a colaborării grupului Lavazza cu Institutul Brazilian de Cafea, Gran Café Paulista a devenit rapid brandul de referință al specialiștilor barista. În luna iulie a.c., Lavazza relansează în segmentul HoReCa acest produs cu tradiție, adăugându-i o tușă modernă care să cucerească inimile și gusturile iubitorilor de cafea din toată lumea.

Gran Café Paulista este prima cafea single-origin arabică braziliană din portofoliul Lavazza, cu note de ciocolată și fructe uscate. Loială tradiției, noua variantă celebrează calitatea cafelei naturale din Brazilia, care dă un gust complex, dulce și fin oricărui espresso.

Printre componentele brandului Gran Café Paulista se numără Cereja Apassita – ceea ce îi oferă blendului note delicate de miere și stafide, creând un profil natural dulce al cafelei din orice ceașcă. Cereja Apassita s-a născut dintr-un produs lansat în urmă cu 20 de ani, în Brazilia, cu obiectivul de a concepe o cafea extra dulce, în mod natural. Pe atunci, cultivatorii de cafea s-au inspirat din procesul de vinificație, în care cei mai buni struguri sunt lăsați să se usuce pe vița de vie, pentru a obține un gust complet și dulce. Același proces este, astăzi, aplicat cafelei: după ce boabele de cafea sunt coapte, acestea sunt lăsate timp de 30 de zile pe ramuri, astfel încât Ceresita Apassita capătă un gust mai corpolent, mai complex și mai dulce.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.