Herbalife Nutrition își extinde angajamentul față de sustenabilitatea mediului și abilitarea economică prin parteneriatul cu Plastic Bank

Herbalife Nutrition România a reciclat, în ultimul an, în cadrul centrului de vânzări și distribuție din București aproape 1 tonă de plastic și folie de plastic.

Pentru a sărbători Ziua Mondială a Oceanelor, Herbalife Nutrition a anunțat parteneriatul de responsabilitate globală pe doi ani încheiat cu Plastic Bank, o întreprindere socială care sprijină Administratorii Oceanelor din întreaga lume să pună capăt problemei plasticului din oceane.

Sărbătorită în fiecare an la 8 iunie, Ziua Mondială a Oceanelor are rolul de a reaminti importanţa pe care o au oceanele în ceea ce priveşte influenţa asupra planetei şi a speciei umane. Conform https://unworldoceansday.org, tema pentru 2022, dedicată acestei zile, este „Revitalization: Collective Action for the Ocean„.

„Sănătatea planetei noastre are un impact asupra sănătății oamenilor”, a declarat Erin Richards-Kunkel, senior director of Strategic Partnerships and CSR, Herbalife Nutrition. „Parteneriatul nostru cu Plastic Bank va contribui la îmbunătățirea apelor oceanelor lumii, creând în același timp o oportunitate financiară pentru ca oamenii să se alăture acestui efort.”

Prin acest parteneriat, Herbalife Nutrition își propune să prevină intrarea a peste 400.000 de kilograme de plastic în oceane până la sfârșitul anului 2023. În plus, organizația oferă o oportunitate economică pentru membrii comunității Plastic Bank din Indonezia, care predau deșeurile de plastic la sucursalele locale de colectare în schimbul unor beneficii care îmbunătățesc viața. Acest efort extinde și mai mult angajamentul Herbalife Nutrition de a recicla și elimina deșeurile de plastic, contribuind în același timp la obiectivul său de a genera 50 de milioane de efecte pozitive pentru a hrăni oamenii și planeta până la cea de-a 50-a aniversare în 2030.

Conform Programului Națiunilor Unite pentru Mediu, plasticul acoperă 40% din suprafața oceanelor din întreaga lume, ceea ce are drept rezultat daune economice de aproximativ 13 miliarde de dolari pentru ecosistemele marine.

Noul parteneriat vine în completarea altor programe active de reciclare ale Herbalife Nutrition. În peste 10 piețe din întreaga lume, compania a implementat inițiative locale de reciclare în curs de desfășurare la centrele de vânzări și distribuție ale companiei pentru a stimula reciclarea ambalajelor produselor companiei și pentru a-i educa pe clienți cu privire la reciclare și reducerea deșeurilor. În perioada aprilie 2021 – aprilie 2022, Herbalife Nutrition România a reciclat în cadrul centrului de vânzări și distribuție din București: 810 kg de plastic și 100 kg folie de plastic.

„Pentru noi, sustenabilitatea este o parte esențială a procesului de îmbunătățire a vieții. Cu aproape 1 tonă de plastic și folie de plastic reciclată în doar un an, și Herbalife Nutrition România își aduce contribuția pentru o lume mai curată. Din 2013, peste 200.000 kg de plastic au fost reciclate la nivel global din centrele Herbalife Nutrition de vânzări, iar în colete sunt folosite perne de aer din 50% plastic reciclat”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.

De asemenea, compania este implicată și în proiecte educative destinate copiilor pe teme de sustenabilitate și reciclare. Pe 3 iunie, copiii de la Asociaţia ,,Ana și Copiii” au participat la un workshop despre sustenabilitate organizat de Herbalife Nutrition România și împreună cu Gabriela Ralea, creator de conținut despre DIY, home & living și specialist în redesign, au dat o viață nouă ambalajelor produselor Herbalife Nutrition.

,,Suntem tare recunoscători să îi avem alături de noi pe cei de la Herbalife Nutrition care, an de an, ne ajută să dezvoltăm spiritul ecologic al copiilor din programele noastre prin activități extracurriculare interactive. Credem că este extrem de important ca cei mici să învețe prin experiență și conectându-se la realitatea lor de zi cu zi. Acest lucru ne dă și nouă și lor încredere că într-adevăr putem schimba ceva în relația noastră cu mediul înconjurător”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Președinte Asociația ,,Ana și Copiii”.

În Global Responsibility Report Nourishing People and the Planet, lansat anul trecut, compania discută, de asemenea, despre obiectivele sale de a reduce utilizarea plasticului și de a folosi mai multe materiale reciclate, cum ar fi PCR (rășină post-consum), reducând în același timp cantitatea totală de ambalaje pentru produsele sale de nutriție la nivel global.

Pentru mai multe informații despre eforturile de responsabilitate globală ale Herbalife Nutrition, vizitați www.IAmHerbalifeNutrition.com/global-responsibility/.

 Despre Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition este o companie globală care a schimbat viața oamenilor oferind produse nutriționale excepționale și o oportunitate de afaceri dovedită pentru distribuitorii săi independenți încă din 1980. Compania oferă produse de înaltă calitate care au la bază studii științifice, vândute în peste 95 de țări de către distribuitori independenți. Aceștia oferă consiliere individuală și o abordare orientată spre comunitate, iar acest lucru îi inspiră pe clienți să adopte un stil de viață mai sănătos, mai activ. Prin angajamentul companiei de a hrăni oamenii, comunitățile și planeta, Herbalife Nutrition se angajează să realizeze 50 de milioane de impacte pozitive – acte tangibile de bine – până în 2030, la cea de-a 50-a aniversare a sa. Pentru mai multe informații, vizitați IAmHerbalife.com.

Despre Plastic Bank

Plastic Bank sprijină Ocean Stewards să pună capăt problemei plasticului din oceane. Comunitățile noastre de colectare etică schimbă plasticul pentru beneficii care îmbunătățesc viața. Schimburile sunt securizate printr-o platformă blockchain care permite colectarea trasabilă, securizează veniturile și verifică raportarea. Materialul colectat este transformat în materie primă de către Social Plastic, pentru a fi reutilizat în produse și ambalaje.

PlasticBank®, Social Plastic® și Alchemy™ sunt mărci comerciale ale The Plastic Bank Recycling Corporation.

Aflați mai multe la plasticbank.com.

Despre Asociația Ana și Copiii

Asociația „Ana și Copiii” are o experiență de peste 15 ani, fiind acreditată și licențiată de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale ca furnizor de servicii directe pentru copii și adolescenți proveniți din medii defavorizate. În prezent, asociația lucrează cu 1000 de copii și tineri, cu vârste cuprinse între 4 și 17 ani. Face acest lucru prin coordonarea a 3 Centre de Sprijin Social și Educational, în județele București, Prahova, Călărași și Ilfov. În decursul acestui an, ,,Ana și Copiii” va deschide un nou Centru în București, sector 3. Acest Centru va putea primi zilnic peste 200 de copii, fiind de altfel și cel mai mare Centru de Sprijin Educațional din România.

Principalele servicii pe care copiii și tinerii le primesc zilnic în locațiile asociației sunt: 2 mese calde pe zi, ajutor la teme, sprijin emoțional, activități săptămânale de educație non-formală. Copiii merg, de asemenea, în tabere, drumeții, la teatru, la muzeu. Tot cu sprijinul ,,Ana și Copiii”, cei mici primesc constant hăinuțe, rechizite, produse de igiena personală și tot ce au nevoie pentru a merge zilnic la școală. În anul 2021, modelul de lucru al Asociației ,,Ana și Copiii” a fost recunoscut ca exemplu de bună practică de către Banca Mondială. În România, Herbalife Nutrition Foundation sprijină Asociația „Ana și Copiii” de peste șase ani, contribuind la o nutriție și un stil de viață sănătos în rândul copiilor și oferind acestora mese zilnice. Pe parcursul parteneriatului, Herbalife Nutrition Foundation a donat peste 191.000 USD pentru Asociația „Ana și Copiii”. Cu sprijinul Herbalife Nutrition Foundation (HNF), Asociația Ana și Copiii continuă în 2022 construirea Noului Centru de Sprijin Educațional din București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.