Henkel Romania – Divizia Laundry & Home Care sprijină copiii din mediile defavorizate printr-un proiect pilot desfășurat în magazinele Carrefour

Henkel Romania – Divizia Laundry & Home Care a desfășurat în luna octombrie 2016 un proiect pilot în colaborare cu Carrefour Romania, pentru susținerea educației timpurii în rândul copiilor din medii defavorizate. Astfel, printr-un parteneriat cu Asociația OvidiuRo, Henkel Romania a donat parte din vânzările obținute timp de o săptămână în magazinele Carrefour Romania, contribuind astfel la costurile materialelor educaționale ce vor fi donate de OvidiuRo către grădinițele din comunitățile sărace, ca suport pentru programul național ”Fiecare Copil în Grădiniță”.

”Am strâns 10.000 lei ca urmare a desfășurării acestui proiect pilot, organizat la final de 2016, însă ne dorim să continuăm campania și anul viitor să atragem și mai mulți parteneri din rândul retailerilor. Educația timpurie reprezintă o etapă esențială pentru dezvoltarea copiilor, iar micuții din familiile sărace au mare nevoie de sprijinul comunității pentru a avea experiențe de învățare adecvate vârstei și astfel să evite mai târziu abandonul școlar”, declară Vasil Vasilev, Head of Trade Marketing Laundry & Home Care România și Bulgaria.

foto3_ovidiuro

”Henkel Romania se alătură OvidiuRo și altor companii din România care încurajează cititul interactiv pentru copii, în comunitățile sărace. Anul acesta, pentru că știm cât de puține cărți există în grădinițele din zonele rurale, am inițiat, cu suportul Carrefour Romania, Caravana de Citit din cărți uriașe ilustrate – care i-a fermecat de-a dreptul pe copiii din sute de comunități din România. La sesiunile de citit îi invităm să participe și pe părinți, pe care îi încurajăm să le citească celor mici, iar copiilor le oferim câte o carte pentru acasă” explică Leslie Hawke, co-fondator OvidiuRo. “Mulțumim, Henkel Romania, pentru că încurajați obișnuința de a le citi copiilor!”

foto1_ovidiuro

Mecanismul campaniei desfășurat de Henkel Romania a fost unul simplu: la achiziționarea produselor dedicate îngrijirii casei (Persil, Silan, Perwoll, Bref, Somat, K2r, Pur și Clin) în valoare de 20 de lei, Henkel a donat 1 leu către OvidiuRo, ajungându-se astfel într-o săptămână la suma finală de 10.000 lei.

Companie fondată în 1876, Henkel deține în prezent poziții de lider global atât pe piețele de bunuri de larg consum, cât și pe cele industriale, printre cele mai importante mărci numărându-se Persil, Schwarzkopf şi Loctite.

 Misiunea Asociației OvidiuRo este ca fiecare copil defavorizat din România să beneficieze de educație timpurie de calitate – ca șansă pentru a-și atinge potențialul și de a deveni astfel un membru activ al societății. Eficacitatea programului pilot Fiecare Copil în Grădiniță al OvidiuRo a determinat Parlamentul și Guvernul României să construiască un mecanism de extindere la nivel național, prin care toate familiile care trăiesc sub limita sărăciei pot primi tichete sociale pentru grădiniță în valoare de 50 lei / lună dacă își aduc copiii la grădiniță în fiecare zi – prin Legea nr. 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate.Pentru mai multe informații: www.ovid.ro.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.