Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei. Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniază faptul că într-o lume dominată de trenduri trecătoare, clasicul rămâne la fel de actual și atemporal, campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, componente de PR, digital și in-store.
Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibilă într-o variantă modernizată, cu un concept grafic nou și duce mai departe moștenirea inovației Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri în domeniu.
„Gerovital H3 Classic este cel mai longeviv brand anti-age românesc și una dintre cele mai populare game din portofoliul nostru, în a cărei cercetare investim continuu. Într-o piață a cosmeticelor extrem de competitivă și dinamică, unde este nevoie de flexibilitate și permanentă adaptare la nevoile clienților, brandul Gerovital H3 Classic a câștigat încrederea consumatoarelor datorită eficienței produselor, reinventându-se în conformitate cu cele mai recente studii din domeniul cosmeticii antirid. Odată cu rebrandingul, am ales o ambasadoare de brand pe măsură, care reflectă personalitatea gamei: pe Medeea Marinescu, care nu este doar o actriță talentată și de succes, ci și o femeie rafinată, care inspiră frumusețea clasică a singuranței de sine.” , a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs.

„Pentru mine, această asociere este extrem de onorantă. Gerovital este unul din brandurile cele mai longevive și mai reprezentative pentru România. Într-o piață invadată de produse spectaculoase, marketate și ambalate în exces, Gerovital a reușit nu doar să reziste, dar și să-și păstreze linia principiilor care l-au impus pe piața românească, fără compromisuri la nivel calitativ sau formal. Pentru mine a fost important mereu să aleg opțiunile în care chiar cred, să nu fac compromisuri artistice, stilistice, să nu mă expun în apariții de un gust îndoielnic, să rămân consecventă cu principiile estetice și de fond în care m-am format. Devenind ambasador Gerovital, devin un ambasador în fapt al unui produs care reprezintă calitate și bun-gust”, a declarat Medeea Marinescu.
Unicitatea gamei constă în complexul anti-age inovator H3, care previne și combate semnele îmbătrânirii tenului și are un efect geriatric asupra pielii, fiind compus din: Juvinity, Acidul Hialuronic și Vitamina E. Juvinity, numită și molecula tinereții, întârzie îmbătrânirea metabolică și revigorează replicarea celulară, Acidul Hialuronic asigură tenului nivelul optim de nutriție și hidratează în profunzime, iar Vitamina E protejează Acidul Hialuronic, fibrele de colagen și elastina pielii. Acestui complex anti-age îi sunt asociate și alte principii active în funcție de destinația fiecărui produs. Formulările cremelor sunt semigrase și grase, bogate în uleiuri, ceruri și grăsimi naturale cu mare putere de reconstrucție celulară.
Gama
Gerovital H3 Classic conține opt produse, clasificate pe trei
categorii de vârstă (+35, +45, +55), cu rezultate antirid dovedite
clinic. Emulsia Hidratantă
Demachiantă 2 în 1, Crema
Regenerantă pentru Mâini și
Crema Contur Ochi și Buze sunt
destinate tuturor categoriilor de vârstă.
Crema Lift Hidratantă este o
cremă cu acțiune complexă, cu efect de lifting și revigorare,
datorate complexului de provenienţă botanică Sepilift. Crema
Intensiv Hidratantă reface
stratul hidro-lipidic protector al pielii datorită uleiurilor și
grăsimilor naturale din compoziție.
Crema Lift Restructurantă
de noapte îmbunătățește fermitatea pielii și corectează
ridurile, oferindu-i tenului matur nivelul optim de nutriție și
hidratare.
Crema Antirid Nutritivă, prin formula grasă, bogată în uleiuri, ceruri şi grăsimi naturale cu mare putere de reconstrucţie şi prin Complexul anti-age H3, oferă beneficii superioare pielii, prevenind şi atenuând semnele senescenţei tenurilor mature. Crema pentru ten matur, uscat, ridat, cu o formulă foarte grasă pe bază de 37% grăsimi naturale, are un efect geriatric intens, fiind dezvoltată special pentru vârsta 55+.
Gerovital este lider de piață pe segmentul produselor antirid și brandul numărul 1 pe segmentul Care cu cotă de 27,8%, conform datelor Nielsen*.
- Pe 11 februarie te rasfeti cu 40% discount de Royal Passport Day! - 10 februarie 2025
- Descoperă puterea îngrijirii și fixării perfecte cu noua gamă Taft x Gliss - 7 februarie 2025
- Descoperă OPI’m Dreaming – noile lacuri pastel, sidefate, semi-transparente pentru primăvara 2025 - 6 februarie 2025