Cum ajungi să faci sport de plăcere? Bodyshape a lansat un nou concept de fitness integrat!

Bodyshape Transformation Center, centrul de transformare corporală care a ajutat mii de bucureșteni să ajungă în forma fizică dorită și să iubească să facă mișcare, aniversează 8 ani de la înființare prin lansarea unui nou concept de fitness integrat și, în același timp, un nou design al sălii din zona Cartierului Francez din București.

”În ultimii opt ani am ajutat peste 3000 de persoane să ajungă în forma fizică dorită și să iubească să facă sport. Viziunea noastră este o lume în care oamenii sunt confortabili cu propriul corp, conectați cu puterea lor interioară și își trăiesc viața cu bucurie, cu pasiune, cu entuziasm. Misiunea noastră este aceea de schimba percepția oamenilor față de mișcare, de sport: de la ceva ce trebuie să faci la ceva ce abia aștepți să faci”, a declarat Irina Alionte, fondatorul Bodyshape Transformation Center, în cadrul evenimentului aniversar.

Celebrități, influenceri și reprezentanți media au descoperit noul concept Bodyshape, asistând la o demonstrație a unui antrenament trademark al centrului. Printre invitați s-au aflat Andreea Bălan, Lorena Buhnici, Nicoleta Nucă, Livia Graur, Simona Țăranu, Roxana Blagu, Iuliana Marciuc, Andrei Nourescu, Adi Constantin, Marina Nițoiu, Anca Dumitrescu și Laura Mușuroea.

”Așa cum starea de bine a corpului înseamnă un echilibru între mișcare, alimentație și odihnă, la fel starea de bine în plan psiho-emoțional înseamnă integrarea dintre gânduri, emoții și aspirații. De aceea, conceptul Bodyshape are o abordare complexă, integrată, îmbinând planul de antrenamente cu cel nutrițional și cu cel de motivație și mindset.

Date științifice arată că antrenamentele de tip HIIT (High Intensity Interval Training), practicate la Bodyshape, ajung să ardă, în doar 45 de minute, de până la 9 ori mai multă grăsime, comparativ, de exemplu, cu o clasă de aerobic. Sunt antrenamente funcționale în care lucrăm în principal cu propria greutate, dar și cu alte accesorii (battle ropes, TRX, greutăți, sanie, sfori) care accelerează metabolismul, topesc grăsimea și tonifiază musculatura într-un mod extrem de eficient.

În același timp, cei care aleg să facă mișcare la Bodyshape au parte de suport permanent din partea specialiștilor noștri pentru a avea un plan nutrițional echilibrat dar și de coaching pe parte de mindset și de motivație pentru a-și atinge obiectivele dorite”, adaugă Irina Alionte.

Un nou design, cu un concept integrativ, holistic

Centrul Bodyshape din zona Cartierului Francez din București are acum un nou design, dezvoltat de un arhitect pe baza unui mix între stilul industrial și cel modern ce integrează totodată și elemente naturale.

”Vrem să oferim în continuare cea mai bună experiență de transformare celor care doresc să facă sport într-un mod eficient și plăcut. Conceptul de bază, ilustrat și de modul în care a fost reamenajată sala, este unul holistic, bazat pe ideea de integrare. Betonul aparent folosit la pereți, împreună cu placările 3D tăiate asimetric și iluminate LED, conferă un design modern și inedit. Paleta cromatică este una formată alb, negru și gri, combinate cu accente de lemn.

Comparativ cu alte săli, centrul Bodyshape are un design elegant, distinct, fresh, păstrând și din atmosfera de fitness-clubbing specifică, cu care am obișnuit deja clienții.

Conceptul noului design este declinat unitar în toate spațiile, de la recepție, la sala de fitness și vestiare, rezultând spațiu fluid și cu aspect premium-luxury, dar care păstrează accentele cozy, familiare, în ton cu spiritul de comunitate unită care stă la baza conceptului nostru”, declară Irina Alionte.

Angajații companiilor au nevoie de programe de wellbeing

Fondatorul Bodyshape este de părere că orice companie de nivel mediu sau mare are nevoie să investească în starea de bine a angajaților săi.

Conform rapoartelor Gartner, în top 3 priorități de HR la nivel global pentru 2023 se regăsește și îmbunătățirea experienței angajaților. Una din cele mai bune modalități este prin oferirea de programe corporate de wellbeing. Totodată, o companie care cultivă starea de bine a angajaților are cu 200% mai multe șanse de a-și surclasa, din punct de vedere financiar, competitorii și raportează rate de fluctuație a personalului cu 50% mai mici.

”O prioritate pentru Bodyshape în 2023 este să ne extindem pe segmentul corporate, cu programe de wellbeing integrate, atent gândite și bine implementate, astfel încât oferirea acestora să însemne mult mai mult în ochii angajaților decât simplele reduceri la abonamente de fitness.

Din punctul nostru de vedere, wellbeingul trebuie să devină parte din filosofia oricărei companii, să fie promovat de top management și integrat în cultura organizațională, astfel încât toți membrii echipei să beneficieze de acest concept.

Înseamnă, astfel, mult mai mult decât oferirea de abonamente la o sală de fitness, iar gama noastră de pachete și servicii de wellbeing este mai extinsă decât a oricărei alte săli de fitness, prin prisma expertizei și experienței noastre de lucru cu mari corporații.

Vom folosi toate bunele practici pe care le-am implementat cu succes în cadrul parteneriatului de wellbeing cu Renault, care a avut ca punct central amenajarea, operarea și gestionarea sălii de fitness cu circuit închis a companiei. De asemenea, ne vom baza pe experiența colaborării cu zeci de alte companii multinaționale, precum LaDorna, EMAG, Oracle, Metro, BRD, Deloitte, HP, IBM, etc.

De-a lungul timpului numeroase companii ne-au contractat pentru a le organiza programe complexe de wellbeing ce au inclus seminarii, workshop-uri educative, fitness teambuilding-uri sau chiar programe de wellbeing integrate, iar în 2023 intenționăm să elaborăm și propriul indice de corporate wellbeing în parteneriat cu marile companii din București”, adaugă Irina Alionte.

Un nou centru Bodyshape va fi deschis în 2023

”În 2023 ne pregătim să lansăm și al doilea centru Bodyshape, într-o altă zonă a Bucureștiului. Știm că este foarte mult loc de creștere pe piața de fitness din România, Suntem departe de a fi o piață matură, suntem încă în etapa de creștere, având în vedere că numai 4,5% din populația activă de la noi are abonament la sală, față de 12% cât este media europeană. Așadar, dacă toate cluburile de fitness din Romania și-ar tripla numărul de membri sau numărul de săli, am ajunge abia la nivelul mediei europene, iar acesta este un potențial semnificativ pentru business”, încheie Irina Alionte, fondator Bodyshape Transformation Center.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.