Chalk and Chuckles, unul dintre cele mai populare branduri de jucării disponibile la Edu Class, propune jocuri educative pentru copii cu vârste de la 2 ani în sus, concepute în conformitate cu ultimele cercetări în materie de dezvoltare a copiilor. Acestea sunt în principal jocuri de echipă, care necesită minim câte doi participanți, iar scopul lor este să dezvolte creativitatea, responsabilitatea și încrederea în sine a jucătorilor, în special a celor mici.
Studiile arată că joaca este cea mai eficientă cale pentru învățarea unor lucuri noi și dezvoltare personală, iar filozofía Chuck and Chuckes în crearea jocurilor pornește de la rezultatele acestora. Astfel, jocurile Chuck and Chuckles sunt distractive, inedite și încurajează cooperarea, răbdarea, dezvoltarea limbajului și a imaginației prin joc.
Prachi, una dintre surorile care au fondat brandul Chalk and Chuckles, a absolvit Psihologie și un Master in Educație la Harvard.
“Stresul generat de nevoia de educație în această era hiper-competitivă este imens. Prin această căutare constantă a vocației, a cunoașterii și învățării, uităm uneori că plăcerile simple sunt cele care definesc viețile celor mici în cel mai puternic mod.
Este așadar momentul să pășim în lumea jocului. Unde instrucțiunile sunt puține, iar posibilitățile nelimitate. Ceea ce nu ni se spune la școală este că timpul liber are utilitate deosebită. Filozofia noastră? Ești ceea ce te joci” –surorile Prachi și Palavi, fondatoarele Chalk and Chuckles.
Citeste si: EXCLUSIV/ Ilinca Vandici: „Fiul meu este unul dintre cei mai stilați bebeluși!”
Why Connect, joc interactiv de asociere logică, un bestseller pe Edu Class
Why Connect este unul dintre cele mai iubite jocuri ale Chulk and Chuckles. Se poate juca în 2 până la 4 jucători cu vârsta între 6 și 12 ani.
Jucătorii trebuie sa “împrietenească” piese cu imagini, descoperind nenumărate conexiuni logice între ele. Cu cât vor face mai multe conexiuni între piese atunci când este rândul lor, cu atât mai multe puncte vor primi. Fiecare jucător rostește cu voce tare argumentul pentru conexiunea respectivă și vede ce părere au ceilalți jucători. Aceștia acceptă sau resping argumentul.
Este un joc ideal pentru copiii din școala primară, întrucât dezvoltă gândirea și logica, atenția, dar și răbdarea (fiecare jucător așteaptă să îi vină rândul) și capacitatea de argumentare.
Înfiinţată în anul 2010, compania Edu Class este una dintre cele mai importante de pe piaţa românească de profil, cu o dezvoltare constantă şi susţinută în ultimii ani.
Importatorul de jucării şi jocuri educative pentru copii, care administrează www.educlass.ro, pune la dispoziţia consumatorilor produse pentru diverse categorii de vârstă, de la cele pentru bebeluşi, la cele educative pentru copii de peste 14 ani.
Printre brandurile comercializate de Edu Class se numără Amewi, BigJigs, Brickadoo, Chalk and Chuckles, Dino, Dino Bikes, Educational Insights, ErichKrause, Fehn, Feuchtmann, Fisher Price, Galt, Gowi, Happy Cube, Learning Resources, Little Learner, Malinos, Rubies, Sassi.
- Ediția a 14-a a OMV Petrom Bucharest Half Marathon a adunat la start peste 10.000 de alergători! - 15 mai 2025
- Top Line a lansat gama DOCTOR BABOR MICROBIOMIC, produse profesionale de îngrijire care susțin bariera protectoare a pielii - 15 mai 2025
- Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”, 4 produse pentru 4 tipuri de personalitate - 15 mai 2025