Top Line a anunțat noutățile 2023 în cadrul evenimentului anual de Crăciun

Top Line, compania care a lansat și susținut industria de frumusețe profesională în România, a prezentat, în cadrul evenimentului anual de Crăciun, restrospectiva activității din 2022, precum și noutățile ce vor fi lansate în 2023.

La Beauty Brunch-ul de final de an au participat celebrități precum Andreea Marin, Răzvan Simion, Daliana Răducan, Ianca Simion, Cătălin Botezatu, Elisabeta Lipă, Valentina Pelinel, Amalia Enache, Andreea Bălan, Denisa Filcea și Flick, Andreea Perju, Sonia Argint, Nicoleta Nucă, Simona Țăranu, Octavia Geamănu, Livia Graur, Cristina Herea, influenceri și reprezentanți Mass Media.

Într-o atmosferă feerică specifică sărbătorilor de iarnă, Diana Baicu, Director General Top Line, a prezentat restrospectiva anului 2022, an în care compania a lansat branduri și tendințe noi în industria de frumusețe autohtonă, și a fost premiată internațional pentru cea mai bună dezvoltare multi-channel a brandului Babor, Best International Performance pentru Guinot și Best Concept Adaptation pentru franciza Institutului Guinot.

De asemenea, la eveniment a fost prezent nutriționistul Gianluca Mech, acesta prezentându-le invitaților beneficiile Dietei Tisanoreica, a produselor patentate pe bază de plante medicinale și a produselor – alternative, fără zahăr, gluten, carbohidrați și conservanți, ce sunt integrate cu succes în protocoalele de slăbit și de menținere a greutății.

Vedetele și influencerii au mărturisit cu această ocazie fidelitatea față de produsele cosmetice și tratamentele de îngrijire ale brandurilor distribuite de Top Line, precum Moroccanoil, Babor, Guinot, K18, Academie, Kevin.Murphy, Joico, CND sau Mary Cohr.

Cele mai importante acțiuni Top Line din 2022

Evenimente de lansare

Kevin.Murphy Everlasting Colour – gama de îngrijire a părului vopsit
LPG
Serul cu efect de întinerire Guinot Longue Vie +
Academie Seve Miracle
Colecția CND Rise & Shine
Advent Calendar Babor printr-un eveniment Meet & Greet with Daiana Anghel în cadrul evenimentului Top Beauty Trade Show

În 2022, pentru al doilea an consecutiv, un hairstylist care folosește produsele Mororccanoil a câștigat concursul dedicat stiliștilor, Eurovision x Moroccanoil: Sergiu Popa

Au fost lansate categorii noi de produse: gama de colorare Moroccanoil, șampoane de detoxifiere și echilibrare a ph-ului K18.

Top Line a fost, în 2022, din nou partenerul Galei Atipic Beauty, ce aduce un omagiu frumuseții din oameni, dincolo de aparențe, și a fost prezent, printr-un moment pe scenă, la The Hair Festival, cel mai mare eveniment al anului dedicat hair stiliștilor.

Ediția de anul acesta a Top Beauty Trade Show, cel mai mare eveniment de beauty al anului, a avut parte de cel mai mare succes de până acum.

Top Line a lansat, în 2022, cinci branduri noi pe piața din România: Indiba, Toskani, Quanta System, Physioquanta și Gianluca Mech.

Ce va lansa Top Line în 2023

”Top Line continuă să aducă cele mai noi inovații în industria de frumusețe profesională și, în 2023, va lansa noi tendințe și formule tehnologice ce vor eficientiza și mai mult procesele de înfrumusețare, atât în clinici și saloane, cât și pentru utilizare personală.

Printre noutățile prezentate de Diana Baicu în cadrul evenimentului, pot fi menționate noi formule tehnologice (produse cu lipozomi microincapsulați), activi hero (proteine, minerale, celule stem din plante, vitamine, supernutrienți pentru piele), formule waterless, produse cu abordare clean, axate pe plante dezvoltate în laborator, formule cu suport pentru bariera pielii, delicate cu microbiomul.

Top Line se va concentra în continuare spre a lansa produse de îngrijire clean beauty, sustenabile, vegane, non-iritante.

O noutate excepțională în 2023 o va reprezenta lansarea neurocosmeticelor, produse cu filmente și terminații nervoase, produse cu activi hero (neuromediatori), cu inervare cutanată și noi serumuri. Va fi lansată, spre exemplu, noua inovație neuroștiințifică, Guinot Life Influx Concentrate, ce va reprezenta o sursă de viață pentru piele.

De asemenea, vom adopta o abordare Age-Preventing și vom lansa nutricosmetice (pe bază de hidrogen hidrolizat și activi suport) pentru a susține procesul de înfrumusețare din interior.

Printre produsele noi ce vor fi lansate în 2023 amintim K18 Pro Chelator (ce acționează ca un magnet puternic tragând metalele și mineralele din păr pentru a reînvia culoarea și a reîmprospăta textura), noua gamă de șampon și balsam Kevin.Murphy Blow.Dry, Joico Youth Lock (gamă completă de îngrijire pentru păr matur) și Toskani Med, produsele medicale aparținând laboratorului farmaceutic Toskan, ce le oferă profesioniștilor din domeniul medical produsele necesare pentru a efectua cele mai eficiente, eficiente și sigure tratamente”, a declarat Diana Baicu.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.