TEZYO lansează colecția Primavară – Vară 2020

La început de primavara, TEZYO va lansa campania de imagine „Stilul meu e stilul alor mei”, marcând astfel prima manifestare a noii platforme de comunicare –The Real You. Platforma fost gândită și creată pentru a susține eforturile brandului de a arăta faptul că stilul real, așa cum îl știm noi, nu vine de pe podium, ci vine de la oameni simpli, din ceea ce vedem la metrou, pe stradă sau în club.

Specialiștii vorbesc și tratează diferit subiectul modă și trenduri, în vreme ce noi, în viața de zi cu zi, alegem să purtăm ceea ce ne place, ceea ce ne face să ne simțim bine în pielea noastră, ceea ce ne permitem sau credem că ne avantajează.

La TEZYO, selecția de pantofi este adaptată la trenduri, dar filtrată prin viziunea noastră asupra realității și spune povestea oamenilor normali, povestea oamenilor care nu se sfiesc să poarte ceea ce vor să poarte.

Timp de doi ani am prezentat glam-ul în sensul acceptat și perceput de către oamenii obișnuiți, nu glam-ul de podium, pentru că glam-ul pe care îl vedem în prezentări este o imagine aspirațională, nu una realistă.

Anul acesta vorbim despre tine, despre cum ești tu în realitate, despre faptul că stilul tău nu e al tău și nu e copiat dintr-un show de modă – stilul tău e, de fapt, stilul anturajului tău. Tu ești grupul tău – pentru că ziua poți purta o cămașă și un pantof elegant, iar seara, când te vezi cu prietenii tăi în club, purtați jachete de piele, accesorii și vorbiți despre ultimele noutăți în tehnologie. Tu ești grupul tău – pentru că poți merge la cursuri îmbrăcată în jeanși și tricou, încălțată în sneakerși, iar seara te vezi cu prietenele tale, în grupul de fete cu păr blond, rochii feminine și cele mai cool sandale, pentru o seară petrecută la terasă.

Sezonul primăvară – vară 2020 susține diversitatea stilistică cu care TEZYO și-a obișnuit publicul. Ca în fiecare an, colecția propusă de multibrandul TEZYO vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, pune accentul pe varietate, utilitate, calitate, confort și le îmbină cu reperele estetice ale sezonului, trendurile și piesele statement.

Colecția casual – sport urmărește cele mai recente tendințe în materie de design, prin prezența tălpilor chunky și a inserțiilor de culori îndrăznețe, care schimbă unghiul din care ne-am obișnuit să privim sneakerșii. Varietatea vine tocmai din selecția de modele de la branduri iubite și apreciate, care acoperă o mulțime de stiluri. Printre brandurile care se regăsesc în colecție, se află GRYXX, Skechers, NIKE, adidas, Pepe Jeans, Armani, Otter, Hugo Boss, Cavalli, iar noutățile din portofoliu vin de la brandurile Saucony, John Richmond (by Roberto Cavalli) și Flower Mountain.

Zona fashion este puternic influențată de tendințele din modă. Vârfurile pătrate se regăsesc atât la sandalele și pantofii cu toc, cât și la modelele cu talpă plată. Culorile și nuanțele vibrante, precum galbenul, albastrul și verdele-mentă se îmbină perfect cu nuanțe nude și oferă modelelor un aspect final complet imprevizibil, perfect pentru cei care îndrăznesc să iasă din rânduri.

Tocurile îndrăznețe nu lipsesc nici ele din colecție. Tocurile cui au fost înlocuite de cele groase, arhitecturale, confortabile, iar printurile elaborate au fost înlocuite de forme diverse, cool – pentru ca fiecare piesă din colecție să fie un adevărat statement. EPICA propune modele spectaculoase, iar noutățile sezonului vin și de la branduri recent intrate în portofoliu, precum Baldinini, Loriblu, Liu Jo. Memorabilii pantofi Kat Maconie for Epica își vor găsi locul în outfiturile tale de vară și vor surprinde prin jocuri de culoare, forme și aplicații extrem de interesante.

Pentru bărbați, colecția s-a extins în acest sezon și prezintă o varietate de propuneri de stiluri, culori și texturi. În zona fashion, Le Colonel dă tonul selecției prin creații elegante și atent create, mocasinii rămân în trend, iar selecția prezintă modele noi, surprinzătoare. Anul acesta, pantofii Otter aduc un suflu nou prin designul fresh și cool. Modelele elegante au împrumutat din utilitatea pieselor sport, devenind mai ușor de integrat în ținute smart-casual și extrem de versatile în orice combinație.

Despre TEZYO

Magazinul multibrand TEZYO oferă o selecție de branduri internaționale. În România, TEZYO este parte a grupului Otter Distribution și este prezent în toate locațiile cheie din marile orașe, în marile centre comerciale, înglobând 37 magazine multibrand în România și 2 la nivel regional, în Cehia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.