Reînvățăm în timp ce revenim la normalitate

Deși nu putem controla pandemiile în materie de sănătate publică, putem acționa astfel încât corpurile noastre să fie sănătoase și puternice. Pe lângă purtarea măștii, păstrarea distanței sociale și spălarea mâinilor, alimentația nutritivă și mișcarea regulată sunt aspecte integrante pe lista noastră de protecție personală.

Iată cinci sfaturi care să vă ajute pe voi și pe familia voastră să rămâneți puternici și sănătoși odată cu „redeschiderea” lumii.

Cumpărați mâncare sănătoasă

S-a vorbit foarte mult despre faptul că oamenii aleg mai multe alimente de confort – produse cu care este simplu să se aprovizioneze sau care au valabilitate mai mare. De la plăcinte congelate la chipsuri și dulciuri, vânzările la aceste produse sunt tot mai mari. Rezultatul, pe lângă mai multe obiceiuri alimentare induse de stres, este ceea ce se numește creșterea în greutate “COVID-15”. Avem însă vești bune – oamenii încep să recunoască importanța fructelor și legumelor în alimentația lor și le cumpără tot mai mult. De exemplu, în ultima săptămână din luna martie, vânzările de fructe și legume cu durată lungă de conservare au crescut cu până la 51%, cele congelate cu 47% și cele proaspete cu 8%, conform unui raport realizat de Produce Marketing Association și compania de analiză de date IRI.

Luați-vă energia din proteine

Proteinele sunt esențiale pentru o stare bună de sănătate. Aveți nevoie de ele pentru sănătatea oaselor, a mușchilor, a țesutului conjunctiv și a părului, iar organismul vostru are nevoie de proteine pentru a produce proteine specializate, precum anticorpi, enzime și hormoni. Oricâtă grijă ați avea în alegerile alimentare, nu este întotdeauna ușor să obțineți toți nutrienții de care are nevoie organismul în fiecare zi. Un shake proteic preparat din lapte sau băutură de soia și fructe sau legume vă poate ajuta să asigurați nevoile zilnice de mai mulți nutrienți. De asemenea, multe amestecuri pentru shake-urile proteice conțin vitamine și minerale adăugate, care stimulează și mai mult alimentația.

Bucurați-vă de uimitorii flavanoli

Flavanolii sunt un grup de compuși fitonutrienți care se regăsesc în multe alimente, dar în special în ceai, cacao, mere, fructe de pădure și struguri. Flavanolii sunt antioxidanți activi și au și alte beneficii, inclusiv susținerea stării de sănătate a inimii și a funcției cognitive.

În prezent, tot mai multe companii, inclusiv Herbalife Nutrition, caută noi modalități de a încorpora flavanolii din cacao și ceai în alimente și băuturi funcționale, precum și în suplimente.

Faceți mișcare

Multe săli de sport și parcuri au acces limitat, dar oamenii găsesc moduri creative de a face mișcare în mod eficient și distractiv. De la dans la yoga, sunt foarte multe clase online. Dacă nu aveți această opțiune la dispoziție, puteți încerca să urcați scările, să săriți coarda sau să faceți o activitate aerobică fantastică sau să coordonați o sesiune de dans în familie pentru a putea arde caloriile împreună în moduri noi. Indiferent de cât spațiu aveți acasă, puteți face exerciții rapide pentru tot corpul pentru a vă întinde și întări corpul. 

Învățați să scăpați de stres

Viața noastră este plină de stres. Între familie și carieră suntem deseori suprasolicitați. Dacă adăugăm și o pandemie globală și nesiguranța financiară la acesta, obținem un cocktail de stres perfect. Îngrijirea sănătății înseamnă îngrijirea corpului și a sufletului. Oferiți-vă compasiune în această perioadă și faceți în fiecare zi lucruri pentru starea voastră de bine – de la respirație profundă la lecții de yoga online, la plimbări și conversații cu familia și prietenii. Pandemia ne afectează pe toți, dar recunoscând stresul pe care îl simțiți și găsind modalități de a vă gestiona anxietatea vă va ajuta atât pe voi, cât și pe familia voastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.