Promenada te răsfață la Summer Sales Shopping Night cu reduceri și premii

Promenada Mall deschide sezonul nopților albe de vară cu o sesiune prelungită de shopping și super oferte! Pe 12 iunie, bucureștenii se vor putea bucura de „Noaptea reducerilor”, o zi cu program prelungit în care magazinele vor fi deschise până la ora 00:00. Fie că își doresc să se pregătească de vacanță sau pentru zilele toride petrecute la birou, vizitatorii Promenada vor avea de unde alege. Cele mai îndrăgite branduri se vor întrece în reduceri și promoții pe toată durata zilei, iar intervalul 22:00 – 00:00 vine cu premii speciale.

Clienții vor avea parte de o feerie de shopping și relaxare, în care ei vor fi personajele principale. La etajul 1, în zona Intersport, se vor răsfăța la Prosecco Bar, vor face fotografii la un photo wall personalizat, vor putea gusta delicioasa înghețată Emilia, toate într-o atmosferă întreținută de un DJ de excepție.

Magazinele care vor avea promoții sunt următoarele:

  • Tezyo – până la 30% reducere la o selecție de produse

  • H&M – Summer Sale în magazin, foarte multe produse la prețuri speciale

  • Enzo Bertini – 30% reducere la o selecție de produse + 10% reducere suplimentară” atât la articolele cu preț întreg, cât și la articolele aflate deja la reduceri.

  • Depot 96 – 20% reducere la toată colecția Primăvară-Vară 2019

  • Anna Cori – până la 30% reducere la o selecție de produse din colecția Primăvară-Vară 2019

  • Premium Fashion Stores – 20% reducere la toate produsele, în intervalul orar 22:00 – 00:00

  • Stefanel – 40% reducere la colecția Primăvară-Vară 2019

  • Peek&Cloppenburg – 20% reducere la articolele cu preț redus, la prezentarea cardului de client

  • Smik – până la 50% reducere la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din colecția Primăvară-Vară 2019

  • Intersport – 20% reducere la toate produsele

  • The Body Shop – 40% reducere la o selecție de seturi cadou

  • Sephora – 10% reducere la un produs cumpărat, 15% reducere pentru două produse cumpărate, 20% reducere pentru trei produse cumpărate

  • Pupa – 50% reducere la produsele selecționate, în intervalul orar 18:00 – 00:00

  • MAC COSMETICS – 30% reducere la toate produsele, în intervalul orar 22:00 – 00:00

  • Inglot – 30% reducere la toate produsele cosmetice

  • Kitchen Shop – până la 40% reducere la produsele KitchenAid selectate

  • EcoClean – la cinci obiecte curățate, al șaselea este gratuit

  • Pixel Zone – bonus 30 de minute la achiziționarea a 60 de minute, în intervalul 22:00 – 00:00

  • Miniso – 20% reducere la produsele din categoria de electronice (boxe, umidificatoare, lămpi, diffusers, periuțe de dinți, căști)

  • BSB – 30% reducere la produsele selectate

  • Next – 10% reducere la două produse cumpărate, 15% reducere la trei produse cumpărate, 20% reducere la patru produse cumpărate, în intervalul orar 18:00- – 00:00

  • Sensiblu – 30% reducere pentru toate produsele din portofoliul brandurilor: 417, IWhite, Remescar, Dr. Organic, Batiste, Splat, Apivita, L’Erbolario, L’Occitane, Oxyance, Herbosophy, Trussa si Dr. Hart, în intervalul orar 22:00 – 00:00

  • Chopstix Ready to box – până la 35% reducere la două meniuri selecționate, în intervalul orar 22:00 – 00:00

  • Remediavert – 10% reducere la categoriile „Sport și performanță”, „Siluetă și controlul greutății”

  • Triumph – 30% reducere la produsele selecționate din colecția Primăvară-Vară 2019

  • U.S Polo ASSN – 30% reducere la toate articolele, în intervalul orar 22:00 – 00:00

  • NALA – 30% reducere la toate produsele prin cod NALAPROMENADA

  • Douglas – 15% reducere la achiziții de minimum 199 de lei, 25% reducere la trei produse DNC sau 15% reducere la două produse DNC

  • Notino – 15% reducere la toate produsele

Și pentru că shopping-ul este și mai plăcut atunci când asculți muzică bună, Promenada Mall îi răsplătește pe clienții entuziaști cu un abonament la cel mai iubit festival de la malul mării. Până pe 15 iunie, aceștia pot participa la campania „Shop hard, Party harder” în cadrul căreia, la cumpărături de minimum 1.000 de lei realizate în magazinele selecționate, vor primi un abonament la Neversea. Suma poate fi cumulată pe maximum 11 bonuri fiscale diferite, care vor fi validate la cel mult 24 de ore de la emiterea acestora.

Clienții pot câștiga abonamente la festival și în zona de photocorner prin realizarea unei poze și postarea pe Instagram. Câștigătorii vor fi selectați prin Random.org.

Brandurile incluse în campanie sunt:Bershka, Zara, Zara Home, Oysho, Stradivarius, Massimo Dutti, Peek&Cloppenburg, C&A, Pandora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *