Cum sa fim energici inca de dimineata

Recunosc ca am avut perioade in care, din lipsa de timp, obisnuiam sa sar peste micul dejun, ajungand sa am prima masa a zilei abia in jurul pranzului. Din fericire, am renuntat la acest obicei nesanatos pentru organism. Desi eram odihnita, in acea perioada ma simteam fara energie, aveam ameteli si reuseam sa ma concentrez mai greu la ceea ce aveam de facut.
Recent am participat la conferinta BE FIT, unde mai multi specialisti in nutritie au subliniat faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Si asa este! Trebuie sa ne impunem o disciplina alimentara, doar in felul acesta putem sa scapam de mancatul haotic pe parcursul zilei.

O zi plina de energie si o alimentatie sanatoasa incep cu un mic dejun echilibrat in nutrienti, care se elibereaza treptat, astfel incat sa ne simtim in forma pana aproape de ora pranzului.


In acest fel, nu vom avea tendinta de a manca mult la pranz, organismul fiind „educat” sa aiba pe parcursul zilei 3 mese principale si 2 gustari.
Mai mult, cafeaua nu se bea niciodata pe stomacul gol, indiferent ca este cafea cu mult lapte.

Un mic dejun cu cereale integrale ne ofera nutrientii necesari in prima parte a zilei si contribuie la pastrarea unor valori constante ale energiei, datorita continutului important de fibre si de carbohidrati complecsi care furnizeaza energia in mod treptat.

Cerealele Nestle sunt o sursa de fibre, vitamine si minerale pentru organism, fara arome artificiale si reprezinta un ingredient pe care te poti baza pentru un mic dejun hranitor. In plus, cerealele de mic dejun Nestle sunt preparate doar din ingrediente pe care le sti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.