AVON lansează Lov|U Connected, parfumul despre iubirea pentru care distanța nu este o barieră

În luna februarie, luna iubirii, AVON lansează Lov|U Connected, parfumul care subliniază frumusețea micilor gesturi de iubire, chiar și atunci când distanța pare a fi o barieră. Acest parfum cu note floral-fructate este o odă adusă conexiunii dintre parteneri, indiferent de distanță, aducând cu sine magia și emoția iubirii, oricum și oriunde.

În lumea modernă, unde relațiile pot începe sau se pot dezvolta și prin intermediul rețelelor sociale, Lov|U Connected celebrează această evoluție, subliniind faptul că iubirea poate înflori oriunde, oricum. Cu fiecare pulverizare, parfumul devine o amintire aromatică a momentelor de conexiune, evidențiind frumusețea și forța iubirii care depășește orice distanță. Lov|U Connected susține  ideea că iubirea nu cunoaște bariere.

Parfumul conține note de mandarină, care aduce pafumului o notă fructată suculentă și spumoasă, cu nuanțe florale, pentru o oferi o explozie instantanee de energie.

Trandafirul adaugă o feminitate și o aromă sofisticată, iar lemnul de santal adaugă o cremozitate de lungă durată și, la fel ca sentimentul de iubire pe care îl emană, te însoțește pe tot parcursul zilei.

Preț parfum: 79 lei

Preț loțiune pentru corp: 18,99 lei

Preț set parfum și loțiune pentru corp: 85 lei

Produsele sunt disponibile pe site-ul avon.ro

Provocarea Lov|U Connected pune la bătaie super premii pentru cupluri

În perioada 9 – 29 februarie, alături de Marilu Dobrescu, AVON provoacă îndrăgostiții să își arate micile lor gesturi de iubire față de partener, folosind #LOVUAvonro, tag și follow @AvonSpaceRomania. Aceștia pot câștiga super premii, precum: un telefon SAMSUNG Galaxy Z Flip5, una dintre cele 5 perechi de căști Galaxy Buds FE sau unul dintre 15 seturi de produse.

Toate detaliile vor fi disponibile pe pagina de TikTok @MariluDobrescu, începând cu 9 februarie.

Despre AVON

AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.