Anul acesta, noua colecție de vară AVON a fost adusă în atenția publicului prin intermediul unei campanii inedite construită în jurul muzicii și gamingului, având ca piesă centrală un nou hit semnat și compus de artista Irina Rimes.
Dulce amară, piesa manifesto lansată de AVON în colaborare cu Irina Rimes și Global Records, a înregistrat în primele 5 zile de la lansare peste 587.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al artistei.
Pe toată durata verii, AVON, lider în industria de frumusețe, își propune să transpună fanii într-un univers colorat în care produsele vedetă ale colecției dau startul spre inspirație infinită în susținerea celor mai vibrante laturi ale personalității.
Campania este construită pe două mari contexte culturale de referință pentru generația tânără: gamingul și muzica. Astfel, videoclipul piesei a fost postat inițial într-o variantă tip shuffled, printr-o mecanică specială care invită fanii să reconstruiască ordinea firească a secvențelor spre a ajunge la forma completă. Codul rezultat din combinația corectă a celor zece secvențe asigura deblocarea unei reduceri de 15% aplicabilă la o comandă plasată pe www.avon.ro. Până la finalul lunii, consumatorii de beauty & muzică încă se pot bucura de discountul de 15%.
Alături de Irina Rimes, iubitorii de make-up pot explora un univers cu estetică suprarealistă și avatare fantastice, unde produsele-cheie Color Up by AVON creează câte o lume supradimensionată, plină de culoare.
“AVON caută în permanență să se conecteze cu generațiile tinere, iar prin această campanie ne-am dorit să aducem brandul într-o nouă dimensiune: una fresh, plină de culoare și de inspirație în crearea de look-uri nu doar specifice verii, dar și curajoase. Am mizat pe o estetică ce integrează elemente, mecanisme de interacțiune și activări de brand cu care gen Z rezonează. Prin Color Up Your Summer Look și colaborarea noastră cu Irina Rimes, ambasador AVON de peste un an, AVON și-a propus să îmbine boostul de inspirație pe care ți-l dă vara cu moodul de distracție și acea energie care te face să te simți foarte încrezătoare”, spune Ana Nicolae, Head of Integrated Communications Romania & Moldova AVON.
Cinci produse vedetă aflate în focus capătă valențe speciale în piesa manifesto, fiind integrate de Irina Rimes în versuri cu mesaj puternic: Rujul Hydramatic Shine – The HYDRAmatic World, Mascara Legendary Lengths – The LEGENDARY World, Eyeliner Power Stay – The POWER World, Blush Ultra 3 in 1 – The BLUSH World, Paletele Ultra – The ULTRA World.
Totodată, acestea sunt amplificate prin asocierea cu cinci influencere – Irina Deaconescu, Miruna Simina, Olivia Addams, Cezara Cristescu, inclusiv Irina Rimes.
Vezi aici hitul verii „Dulce amară” by Irina Rimes & AVON: https://www.youtube.com/watch?v=5acF37srDCc
- Peste 300 de școli din 30 de județe s-au înscris în cea de a XIV-a ediție a mișcării naționale „Și Eu Trăiesc Sănătos! – SETS - 2 decembrie 2024
- Noua vopsea pentru sprâncene Syoss Brow Tint și gelul got2b GLUED 4 BROWS & EDGES 2IN1 – pentru sprâncene perfecte și fire de păr rebele - 2 decembrie 2024
- Cadouri corporate Sabon, pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată - 29 noiembrie 2024